İçeriğe geç
0850 265 30 90
info@kirtay.com.tr
Anasayfa
Hakkımızda
Kalite Politikası
Vizyonumuz
Misyonumuz
Satış
Jungheinrich
Forklift Yedek Parça
Forklift Tekerlekleri
Akülü Forklift
Hizmetler
Kiralama Hizmetleri
2. El Kiralama
Oto Çekici Hizmeti
Lojistik hizmetleri
Liman Hizmetleri
Yükleme Boşaltma Hizmetleri
Dizel Forklift
İnşaat & Mimarlık
Yetki belgelerimiz
İletişim
Anasayfa
Hakkımızda
Kalite Politikası
Vizyonumuz
Misyonumuz
Satış
Jungheinrich
Forklift Yedek Parça
Forklift Tekerlekleri
Akülü Forklift
Hizmetler
Kiralama Hizmetleri
2. El Kiralama
Oto Çekici Hizmeti
Lojistik hizmetleri
Liman Hizmetleri
Yükleme Boşaltma Hizmetleri
Dizel Forklift
İnşaat & Mimarlık
Yetki belgelerimiz
İletişim
Whatsapp
Kalite Politikası
Ana sayfa
 > 
Kalite Politikası
A. Dürüstlük:
Tüm iş süreçlerimizde ve ilişkilerimizde doğruluk ve dürüstlük öncelikli değerlerimizdir. Çalışanlarla ve tüm paydaşlarımızla ilişkilerimizde doğruluk ve dürüstlükle hareket ederiz.
B. Gizlilik:
Kırtay Yükleme çalışanları olarak; müşterilerimizin, çalışanlarımızın ve çalıştığımız diğer ilgili kişi ve kuruluşların gizliliklerine ve özel bilgilerinin korunmasına özen gösteririz. Grup Şirketleri’nin faaliyetlerine ilişkin gizli bilgileri korur, bu bilgileri sadece Kırtay Şirketi’nin n amaçları doğrultusunda kullanır; bu bilgileri sadece belirlenen yetkiler dahilinde ilgili kişilerle paylaşırız.
C. Çıkar Çatışması:
Kırtay çalışanları olarak, çıkar çatışmasından uzak durmayı amaçlarız. Mevcut görevimizden yararlanarak; şahsen, ailemiz veya yakınlarımızın vasıtası ile iş münasebetinde bulunduğumuz kişi ve kuruluşlardan kişisel çıkar sağlamayız.
1. Yasal Sorumluluklarımız:
Yurtiçi mevcut tüm faaliyet ve işlemlerimizi T.C. yasaları hukuk çerçevesinde yürütür, yasal düzenleyici kurum ve kuruluşlara doğru, tam ve anlaşılabilir bilgileri zamanında sunarız.
2. Tüm Müşterilerimize Karşı Sorumluluklarımız:
Müşteri memnuniyeti odaklı, müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerine en kısa zamanda, en doğru şekilde cevap veren aktif bir anlayışla çalışırız. Hizmetlerimizi, zamanında ve söz verdiğimiz koşullarda sunar; müşterilerimize saygı, onur, adalet, eşitlik ve nezaket kuralları çerçevesinde yaklaşırız.
3. Ortaklarımıza Karşı Sorumluluklarımız:
Çalışanların özlük haklarının tam ve doğru biçimde kullanılmasını sağlarız. Çalışanlara dürüst ve adil yaklaşır, ayrımcı olmayan, güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamı taahhüt ederiz. Çalışanlarımızın bireysel gelişimi için gerekli çabayı gösterir, sosyal sorumluluk bilinciyle yer alacakları uygun sosyal ve toplumsal faaliyetlere gönüllü olmaları konusunda da destekler, iş hayatı ile özel hayat arasındaki dengeyi gözetiriz.
4. İş Ortaklarımıza Karşı Sorumluluklarımız:
İyi bir müşteriden beklendiği şekilde adil ve saygılı davranır, yükümlülüklerimizi zamanında yerine getirmek için gerekli özeni gösteririz. İş yaptığımız kişi ve kuruluşlar ile iş ortaklarımızın gizli bilgilerini özenle koruruz.
5. Rakiplerimize Karşı Sorumluluklarımız:
Etkin bir şekilde, sadece yasal ve etik olan alanlarda rekabet eder, haksız rekabetten kaçınırız.